Mobile menu
Za bolji svit - Hajduk Split!

Za bolji svit - Hajduk Split!

 
10/6/2022 - 17:50 sati
Klub
Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!Za bolji svit - Hajduk Split!
Za bolji svit - Hajduk Split!

Predstavljanjem novog bijelog dresa izrađenog od 100 % reciklirane plastike HNK Hajduk je nedavno, kao prvi sportski klub u regiji, započeo aktivno provoditi kampanju zaštite okoliša, a u planu nam je još niz aktivnosti u cilju osvještavanja zajednice o važnosti brige o okolišu, prirodi i planeti koju ostavljamo u nasljeđe budućim generacijama.

Hajdukov novi dres napravljen je od materijala certificiranog od strane „Global Recycled Standard“, a za izradu jednog dresa potrebno je 13 plastičnih boca od 0,5L.Velika je odgovornost, ali i privilegija nositi Hajdukov dres. S novim dresom, ta odgovornost postaje još i veća jer od sada, uz pripadnost Klubu, Gradu i tradiciji, počinje simbolizirati i borbu za očuvanjem okoliša i Jadranskog mora. 

Kampanju smo nastavili kao klub prijatelj dvodnevne konferencije "Green future conference" koja je održana krajem tjedna u Hrvatskom narodnom kazalištu u Splitu, a na kojoj su sudjelovala brojna renomirana imena iz područja okoliša, energije, e-mobilnosti, kao i globalni te domaći tehnološki lideri, znanstvenici i institucije.

Posebna nam je čast što je moderator konferencije Michael Freer istu vodio odjeven u Hajdukov bijeli dres izrađen od reciklirane plastike. Hajduk je također bio pokrovitelj izlaganja renomiranog bihevioralnog znanstvenika dr. Fadija Makkija koji ima više od 25 godina iskustva u javnoj i društvenoj politici u područjima gospodarskog razvoja, bihevioralne ekonomije, društvenog poduzetništva, zdravstva, obrazovanja i održivost. Gospodin Makki na poklon od Hajduka dobio je novi bijeli dres s brojem 10. 

Dr. Fadi Makki na čelu je tima koji je angažiran u sklopu priprema za Svjetsko nogometno prvenstvo u Kataru gdje je jedan od glavnih ciljeva unaprijediti aspekte natjecanja koje imaju bihevioralne komponente kao što su korištenje javnog prijevoza i recikliranje otpada. Katar time želi pruži optimalno iskustvo za oko milijun posjetitelja koji se očekuju tijekom prvenstva, a ovo je ujedno prvi puta da će se bihevioralna znanost koristiti tijekom mega-događaja kao što je Svjetsko nogometno prvenstvo. Organizatori idućeg Svjetskog nogometnog prvenstva, onog koje će se održati u Sjevernoj Americi 2026. godine, koristit će i unaprijediti metodologiju i rezultate Katara. 

Tim dr. Fadija Makkija proveo je različita istraživanja i osmislio komunikacijske poticaje zahvaljujući kojima su navijači nakon utakmice na tribinama ostavili 18% manje otpada, što organizatorima znatno olakšava logistiku nakon samih utakmica, a navijači su proglašeni svojevrsnim volonterima koji su dali svoj doprinos boljoj organizaciji i brizi za okoliš

HNK Hajduk tijekom trajanja konferencije imao je otvoren izložbeni prostor u predvorju HNK Split na kojem smo po prvi put prezentirali cijeli niz novih eko proizvoda: Majicu od organskog pamuka s logom zelenog Poljuda, staklenu bocu za vodu, metalnu termo bocu, blok za bilješke, "beskonačnu" olovku izrađenu od bambusa, torbu za kupnju...

- Drago mi je što je Hajduk, najprije kroz novi dres od reciklirane plastike, a zatim i kroz druge projekte, započeo kampanju kojoj je cilj zaštita okoliša. Ja sam nedavno postao roditelj i od tada više razmišljam o ovoj temi i o svijetu koji ćemo ostaviti svojoj djeci i budućim naraštajima - kazao je Hajdukov igrač Josip Vuković koji je svojim dolaskom podržao Green Future Conference. 

Dio prihoda od svakog od navedenih proizvoda donirat ćemo udruzi Sveučilišnog odjela za studije mora "Oceanus" za ekološke projekte očuvanja čistoće mora.

Cilj nam je u budućnosti dodatno osnažiti ovu kampanju i biti glas koji će poticati na veću brigu o svijetu koji nas okružuje.

10/6/2022 - 17:50 sati
Klub