Danas je u Bijelom salonu stadiona u Poljudu održana svečana konferencija za medije povodom predstavljanja novih proizvoda kao dio suradnje između HNK Hajduk i tvrtke Tommy s brendom Bondi.
Novi co-brand projekt Odjela marketinga HNK Hajduk su predstavili Aljoša Bašić, direktor marketinga i prodaje HNK Hajduk, Dario Mamić, član Uprave tvrtke Tommy te Sebastijan Ivanković, voditelj marketinga tvrtke Tommy.
- Iznimno zadovoljstvo je pozdraviti prijatelje iz Tommyja. Ovo je 28. projekt iz palete co-branding proizvoda. Ovdje je riječ o šest proizvoda - flipsu, kikirikiju (slani i slatki, s ljuskom i bez ljuske), Jaffa keksima, štapićima i kokicama. Financijski prihod će se ostvarivati 15 posto od preporučene maloprodajne cijene. Ovaj proizvod je bitan zbog ugostiteljstva na stadiona, za konzumaciju tijekom utakmica od strane naših navijača - rekao je Aljoša Bašić u uvodnom dijelu.
U ime tvrtke Tommy govorio je član Uprave, Dario Mamić:
- Tommy nastavlja i proširuje suradnju sa Hajduka. Ovo je zajednički branding na našoj robnoj marki Bondi. U svojoj prodajnoj mreži smo imali dosta sličnog asortimana, radi se o visokokvalitetnim proizvodima po pristupačnim cijenama. Planiramo i proširenja asortimana s postojećih šest proizvoda. Bitna je dostupnost, a mi sada imamo preko 200 prodajnih jedinica s fokusom u Dalmaciji.
Opširnije pogledajte u videoprilogu.


