Mobile menu

''Kuna za Hajduk'': prikupljena 300.901 kn

 
28/3/2013 - 13:38 sati
Klub
Kuna za Hajduk - Hajdučko pivoKuna za Hajduk - Hajdučko pivoKuna za Hajduk - Hajdučko pivoKuna za Hajduk - Hajdučko pivoKuna za Hajduk - Hajdučko pivoKuna za Hajduk - Hajdučko pivo
Kuna za Hajduk - Hajdučko pivo

foto: Miro Gabela / hajduk.hr

U Bijelom salonu poljudskog stadiona danas je upriličena primopredaja čeka na iznos od ukupno 300.901 kuna koje su navijači Hajduka prikupili tijekom prvih šest mjeseci trajanja akcije Kuna za Hajduk, a ove odlične rezultate predstavila je TV voditeljica Marijana Batinić.

Naime, uz financijsku podršku klubu, definiranu ugovorom o sponzorskoj suradnji, Carlsberg Croatia je sa svojim brendom Hajdučko zajedno s HNK Hajduk pokrenula akciju Kuna za Hajduk kojom je navijačima omogućeno neposredno sudjelovanje i doprinos radu kluba. Tako su navijači s kunom za svaku kupljenu litru Hajdučkog piva pridonosili s jednom kunom stvaranju fonda kojim će raspolagati HNK Hajduk.

Nikola Družić, iz odjela Prodaje Carlsberga Croatia za regiju Dalmacija, predao je ček direktoru marketinga i prodaje Aljoši Bašiću i kapetanu Mariju Maloči pri čemu je najavio nastavak akcije Kuna za Hajduk od 1 travnja 2013. godine.
- Ovim putem pozivamo navijače, ali i sve naše potrošače, ljubitelje Hajdučkog piva, da se ponovno uključe u akciju. Nakon staklene boce i PET ambalaže, Hajdučko uskoro lansiramo i u limenci od 0,5l, a kuna za svaku litru od ovog pakiranja također ulazi u fond namijenjen klubu. Ovdje bih posebno istaknuo važnost podrške koju nam pružaju trgovci i vlasnici kafića diljem Dalmacije, a koja je nužna za uspješnu realizaciju ove akcije na terenu - rekao Družić.

- Pored klasičnog sponzorskog dijela, ovaj model poslovne suradnje osmišljen na način da od svakog prodanog proizvoda dio prihoda je namijenjen klubu, na pravi način oslikava jednu pozitivnu poslovnu priču jer su u ovakvim projektima sve tri zainteresirane strane, odnosno partner - ostvarivanjem tržišnih ciljeva, klub - dodatnim prihodima i navijači kroz konzumaciju proizvoda i izravanim doprinosom klubu, ostvaruju iznimne pozitivne učinke. Zajedničkim angažmanom Carlsberga, navijača i Hajduka direktno utječemo na uspješnost cijelog projekta i vjerujem da ćemo i u nastavku akcije biti jednako uspješni kao i u prvom dijelu, ako ne i bolji. Hajdukova suradnja s Carlsbergom pozitivan je primjer poslovne suradnje i primjer kako se i druge tvrtke mogu priključiti obitelji hajdukovih sponzora - izjavio je Aljoša Bašić.

 

28/3/2013 - 13:38 sati
Klub