
Izdavač:
HNK Hajduk Split
Partneri:
Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Splitsko-dalmatinska županja, Grad Split, Društva psihologa dalmatinskih županija, Radio Dalmacija, Universal Music Hrvatska
Datum objave:
18. prosinca 2025.
Datum završetka:
31. siječnja 2026. godine u 23:59 sati (Rok za prijavu rada)
Datum objave rezultata:
17. veljače 2026. godine
OPĆE ODREDBE I CILJ
1. Svrha natječaja: Podići svijest o rastućem problemu vršnjačkog nasilja te potaknuti pozitivne promjene u ponašanju djece. Projekt potiče kulturu nenasilja, vršnjačku solidarnost, aktivizam i kreativnost djece.
2. Ciljana skupina: Učenici osnovnih škola.
3. Tema natječaja: Kreativni video uradak treba obuhvatiti jednu ili više sljedećih tema: nenasilje, empatija, prijateljstvo, tolerancija, podrška vršnjacima, solidarnost, nenasilno rješavanje sukoba, online sigurnost.
4. Oblik rada: Školski projekt/performans u obliku video uratka.
TEHNIČKE SPECIFIKACIJE RADA
1. Originalnost: Rad mora biti originalan i napravljen tijekom trajanja kampanje
2. Trajanje: Maksimalno trajanje video uratka do pet (5) minuta
3. Format i rezolucija:
• Preporučene postavke za snimanje
• Format: 16:9
• Rezolucija: 1080p
• 25 fps ili 50 fps u PAL formatu
• Dozvoljeni i drugi formati poput 9:16
4. Ograničenje broja radova: Škole šalju maksimalno jedan (1) video uradak
POSTUPAK PRIJAVE I PRAVNA PITANJA
1. Način dostave rada (prijava radova na razini Škole):
• Radovi se dostavljaju digitalno e-mailom, putem slanja linka koji se kreira koristeći jedan od alata za slanje velikih datoteka poput: WeTransfer, SwissTransfer i sl.
2. Prijavni obrazac: Prijavu je potrebno izvršiti ispunjavanjem kratkog obrasca i slanjem istoga na e-mail organizatora
•Obrazac preuzeti na LINKU
•E-mail za prijavu: budicovik@hajduk.hr
oMail je potrebno nasloviti na slijedeći način:
Prijava na natječaj – ime škole – naziv rada
3.Obvezna dokumentacija (DODATAK ZA PRAVNU ZAŠTITU):
•Autorska prava: Obvezno priložiti potpisanu izjavu kojom mentor/škola jamči da su sva autorska prava za korištene materijale (glazba, slike, snimke) riješena, te da se HNK Hajduku dopušta uporaba i promocija uratka bez naknade.
•Suglasnost roditelja/staratelja: Škola mora posjedovati pisane suglasnosti roditelja/staratelja za snimanje i javnu objavu djeteta (lica/glasa) u video uratku.
4. Kontakt za upite: budicovik@hajduk.hr
KRITERIJI VREDNOVANJA (BODOVNA MATRICA)
Ocjenjivanje radova provodi se putem Stručnog povjerenstva. Odluka Povjerenstva temelji se isključivo na zbroju bodova prema sljedećoj matrici (Ukupno 100 bodova):
Kriterij - Maksimalan broj bodova
Kreativnost i originalnost 30
Jasna i pozitivna poruka protiv nasilja 25
Uključenost učenika/zajednički rad 20
Snaga utjecaja na vršnjake 15
Vizualni ili umjetnički dojam 10
UKUPNO 100 bodova
NAGRADE I ŽALBENI POSTUPAK
1. Nagrada:
• Titula “Najempatičniji razred/škola”
• Edukativni izlet na Poljud (Organizirani obilazak stadiona, gostovanje na domaćoj utakmici Hajduka)
• Organizacija događaja 'Budi čovik' u pobjedničkoj školi
2. Nagrada:
• Edukativni izlet na Poljud (Organizirani obilazak stadiona, gostovanje na domaćoj utakmici Hajduka)
3. Nagrada:
• Hajdučki poklon paketi
Sastav povjerenstva: Marinka Akrap (članica Uprave HNK Hajduk), Nino Kapitanović (voditelj Hajduk Digital odjela), Ante Grčić (pedagog u Akademiji Luka Kaliterna), Vesna Tudor Pavičić (predsjednica Društva psihologa Splita)
Postupak žalbe i prigovora:
• Žalbe na rezultate natječaja primaju se pisanim putem na službenu adresu Organizatora, u roku od tri (3) dana od dana objave rezultata (17. veljače 2026.)
• Žalba mora biti potkrijepljena argumentima temeljenim na javno objavljenim Kriterijima vrednovanja. Odluka Povjerenstva o žalbi je konačna.


