Mobile menu
HNK Hajduk pokrenuo kampanju "Budi čovik"

HNK Hajduk pokrenuo kampanju "Budi čovik"

 
17/12/2025 - 18:30 sati
Ostale vijesti
Kampanja "Budi čovik"Kampanja "Budi čovik"Kampanja "Budi čovik"Kampanja "Budi čovik"Kampanja "Budi čovik"Kampanja "Budi čovik"Kampanja "Budi čovik"Kampanja "Budi čovik"Kampanja "Budi čovik"Kampanja "Budi čovik"Kampanja "Budi čovik"
Kampanja "Budi čovik"

HNK Hajduk predstavio je novu društveno odgovornu kampanju „Budi čovik“, usmjerenu na promicanje kulture uvažavanja, empatije i međusobnog poštovanja među djecom. Središnji dio kampanje čini pjesma „Dite tvoje“, čija poruka kroz glazbu i stihove govori o pripadnosti, odgovornosti i vrijednostima koje se prenose s generacije na generaciju.

Kampanja „Budi čovik“ osmišljena je kao višemjesečna preventivna inicijativa usmjerena na smanjenje vršnjačkog nasilja te jačanje vrijednosti koje djeci pomažu da se osjećaju sigurno, prihvaćeno i ohrabreno reagirati u situacijama nasilja. Projekt se provodi na razini cijele Dalmacije, obuhvaćajući sve četiri dalmatinske županije, a realizira se u suradnji s nizom institucionalnih i stručnih partnera, među kojima su Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, Grad Split, Splitsko-dalmatinska županija, društva psihologa dalmatinskih županija, Universal Music Hrvatska te medijski partneri Radio Dalmacija i Dalmatinski portal.

Govoreći o razlozima pokretanja kampanje, Marinka Akrap, članica Uprave HNK Hajduk, istaknula je važnost odgovorne uloge Kluba u društvu:

„Kao klub s dugom tradicijom i snažnim utjecajem na zajednicu, Hajduk osjeća odgovornost iskoristiti svoju prepoznatljivost za promicanje pozitivnih vrijednosti. Nismo samo nogomet, već institucija koja želi potaknuti pozitivne promjene i pridonijeti stvaranju sigurnog okruženja, prije svega za našu djecu. Projekt ‘Budi čovik’ višemjesečna je preventivna kampanja kojom želimo ohrabriti djecu da reagiraju na nasilje, potraže pomoć i brinu jedni o drugima, a u isto vrijeme nadamo se da ćemo pozitivno utjecati i na one kojima je nasilje način izražavanja.“

Važnost preventivnog djelovanja i uključivanja snažnih društvenih aktera istaknula je Vesna Tudor Pavičić, predsjednica Društva psihologa Split:

„U današnjem društvu iznimno je važno sustavno graditi zdrave odnose i vrijednosti poput empatije, odgovornosti i međusobnog poštovanja. Preventivne kampanje poput ‘Budi čovik’ mogu imati snažan pozitivan učinak, osobito kada ih pokreće klub poput Hajduka, koji ima velik utjecaj na djecu i zajednicu. Učiti djecu da ‘budu čovik’ znači učiti ih razumjeti emocije, preuzeti odgovornost za svoje postupke i razvijati poštovanje prema sebi i drugima.“

Središnji komunikacijski element kampanje je pjesma „Dite tvoje“, koju izvodi Marino Vrgoč, pobjednik prvog izdanja natjecanja The Voice Kids Hrvatska i predstavnik Hrvatske na Dječjem Eurosongu. Glazbu potpisuje Maja Ivkošić Šiljeg, dok su tekst, uz autora Domagoja Šiljega, supotpisali i predstavnici HNK Hajduk.

„Kad sam snimao ovu pjesmu, razmišljao sam o tome da svi budemo bolji jedni prema drugima i da si pomažemo. Pjesma govori o djeci i o tome da nitko ne bi trebao biti sam ili tužan. Posebno mi je drago što mogu pjevati pjesmu o mom Hajduku koja ima lijepu poruku i što sam dio ove kampanje. Nadam se da će pomoći djeci da se osjećaju sigurnije i da znaju da uvijek mogu nekome reći ako im je teško“, rekao je Marino Vrgoč.

U prvoj fazi kampanje pokreće se kreativni natječaj za osnovne škole, u okviru kojeg će učenici kroz izradu video uradaka obrađivati temu „Budi čovik“. Natječaj se otvara  18. prosinca 2025., a svi detalji i uvjeti sudjelovanja bit će dostupni na službenoj internetskoj stranici Kluba. Iako je kampanja prvenstveno namijenjena osnovnim školama s područja Dalmacije, na natječaj se mogu prijaviti i ostale škole iz cijele Hrvatske.

Kampanja „Budi čovik“ nastavit će se i u 2026. godini kroz niz aktivnosti usmjerenih na djecu, škole i širu zajednicu, s naglaskom na prevenciju, edukaciju i osnaživanje pozitivnih oblika ponašanja, a u pripremi je i velika humanitarna akcija već u siječnju. Završetak prve faze planiran je za 25. veljače 2026. godine, na Nacionalni dan borbe protiv vršnjačkog nasilja, kada će na Poljudu biti održana svečana dodjela nagrada za najbolje sudionike natječaja.

17/12/2025 - 18:30 sati
Ostale vijesti