Mobile menu
Hajdučka bila boja od ponedjeljka na tržištu

Hajdučka bila boja od ponedjeljka na tržištu

 
10/3/2015 - 13:36 sati
Klub
Foto: Miro Gabela / hajduk.hr
Novi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka SamoborkaNovi poslovni partner Hajduka Samoborka
Novi poslovni partner Hajduka Samoborka

Hajduk je u Bijelom salonu stadiona u Poljudu predstavio svog novog poslovnog partnera, tvrtku Samoborka koja se bavi proizvodnjom boja za unutarnje i fasaderske radove. 

Ugovor o partnerskoj suradnji potpisan je na dvije godine, a Hajduk će uprihoditi jednu kunu od svake prodane litre boje. Distribucija ovog proizvoda kreće ovog ponedjeljka.

Na promociji novog partnera Kluba nazočili su predsjednik Hajduka Marin Brbić i direktora marketinga Aljoše Bašića te predstavnici Samoborke, član uprave Tomislav Trčak i pomoćnik člana uprave Krešimir Baronica.

"Želim se zahvaliti ljudima iz Samoborke koji su nas prepoznali kao partnere. Potpisali smo ugovor na dvije godine i očekujemo dobre poslovne rezultate", kazao je Hajdukov predsjednik Marin Brbić. 

"Bila boja je u ovoj priči dobila novu dimenziju, nije više samo stilska figura, metafora koja opisuje naš dres. Ovaj proizvod ima širok raspon mogućnosti. Potencijal je ogroman jer se može koristiti od bojanja kuća, restorana, kafića, škola i svih ostalih građevina", dodao je direktor Hajdukov marketinga Aljoša Bašić objašnjavajući da je Samoborka osamnaesti partner iz Co-branding projekta našeg Kluba.

"Nadam se da će i ovaj proizvod povećati prihod od marketinga", kazao je Bašić.

Član Uprave Samoborke Tomislav Trčak istaknuo je zadovoljstvo zbog ove poslovne suradnje.

“Počašćen sam što mogu biti u ovom povijesnom salonu. Ovo je jedna lijepa priča i nadam se kako ćemo je na pravi način ispričati”, kazao je Trčak.

Njegov kolega Krešimir Baronica iz Samoborke je dodao.

“Ideja nam je bila spojiti hrvatskog proizvođača i hrvatskog korisnika, a Hajduk nam može pomoći u tome. Najbolje rezultate očekujemo na području Dalmacije i Hercegovine, a vjerujem da će se povezati emocija koja prati Hajduka i financijska korist te da će svi biti na dobitku."

Ono po čemu je poseban ovaj proizvod, naravno uz vrhunsku kvalitetu, jest i činjenica da je tvrtka Samoborka prvi put primijenila tisak izravno na kantu, bez naljepnice što daje posebnu atraktivnost i praktičnost ovoj ambalaži. 

Po cijeni ovaj proizvod je smješten u višu srednju kategoriju, tek je nekoliko kuna skuplji od istog proizvoda, ali bez Hajdukovog branda. 

Hajduku ide kuna od prodane litre boje, “Hajdučke bile boje” koju je opjevao Marijan Ban

* Detalje sa konferencije za medije pogledajte u video prilogu, a proizvode u fotogaleriji Hajdukova službenog fotografa Mira Gabele. 


10/3/2015 - 13:36 sati
Klub
Foto: Miro Gabela / hajduk.hr