Mobile menu
Dani Komunikacija u Rovinju: Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"

Dani Komunikacija u Rovinju: Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"

 
22/4/2023 - 12:15 sati
Prva momčad
Foto: Emica Elveđi i Dubravka Petrić/PIXSELL
Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"
Hajduk osvojio zlatnu "IdejuX" za kampanju "Za bolji svit"

U Rovinju je održano deveto izdanje festivala "Dani Komunikacija", jednog od najpoznatijih događaja British Association Excellence Awards, na kojem je ove godine sudjelovao i HNK Hajduk. Po prvi put jedan sportski klub sudjeluje u natjecanju "IdejaX", a Hajdukov projekt "Za bolji svit - Hajduk Split" osvojio je zlatnu nagradu u kategoriji "Best of Positive Change". 

Ovaj poznati festival tržišnog komuniciranja i kreativnosti koji je okupio nekoliko tisuća sudionika  od 20. do 23. travnja 2023. godine ugostio je najbolje domaće kreativce, komunikatore, marketingaše, digitalce, medije i druge komunikacijske profesionalce.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već dugi niz godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama. Organizirana je pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!-e) u okviru nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, a IdejaX nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice.

Na ovom natjecanju u kreativnosti sudjeluju kako velike tako i male agencije, a u ovom slučaju marketinški tim, sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima koji konkuriraju za zlatne, srebrne i brončane nagrade.

Natjecanje IdejaX 2023. podijeljeno je u četiri kategorije: Best on Market, Best of Ad-Making, Best Branding & Rebranding i Best of Positive Change. 

U četvrtoj, ujedno najnovijoj kategoriji Best of Positive Change natjecali su se društveno-odgovorni projekti, prezentirajući moć kreativnosti u službi pozitivne promjene u svijetu. Od preko dvadeset prijavljenih radova u finalu je svoje mjesto pronašlo 6 najboljih, a među njima i onaj Hajdukov. U završnom ocjenjivanju deveteročlanog žirija kojeg su činili predstavnici i eminentni stručnjaci HURA!-e, HNK Hajduk je osvojio najveći broj bodova i nagradu Zlatna IdejaX.

Kampanja "Za bolji svit - Hajduk Split", pokrenuta je s ciljem kako bi se zajednica osvijestila o važnosti brige o okolišu, prirodi i planeti koju ostavljamo u nasljeđe budućim generacijama. 

U suradnji s tvrtkom Mold, prvom tvrtkom za recikliranje plastičnog otpada u Hrvatskoj, Hajduk je osmislio posebnu seriju kockica za slaganje koje su izrađene od oštećenih i dotrajalih stolica sa stadiona, čime svi zainteresirani kupci mogu imati dio Poljuda. Kockice su od isključivo recikliranog materijala (98% LDPE) I u ponudi su četiri vrste pakiranja s elementima koje se mogu složiti u različite predmete u hajdučkom dizajnu – grb, srce, držač za olovke i šal. Uz sve to, HNK Hajduk je u suradnji sa svojom udrugom Bilo srce dio prihoda od prodaje u prosincu donirao u humanitarne svrhe.

Osim u ovoj kategoriji, Hajduk je osvojio i još jednu zlatnu nagradu u kategoriji Best of Market - Beverages gdje je zajedno sa svojim sponzorom Karlovačko oduševio žiri s kampanjom "Tuđi čovik".

"Tuđi čovik" je kampanja u kojoj je Karlovačko na zaista simboličan način povezao navijače koji su odmah prepoznali poznate povijesne fraze po kojima je i dan danas Hajduk prepoznatljiv u Hrvatskoj i šire. "Špacina pirja", "Ronaldo iz Turčinovića", "Tunel Krpana Zebini" samo su od nekih fraza koje čine glavne poruke kampanje.

- Hajduk je prije svega veliki klub, koji za svoju zajednicu predstavlja puno više od samog nogometa i zato imamo posebnu odgovornost djelovanja i prenošenja pozitivnih poruka prema našim navijačima, cjelokupnoj javnosti te posebno onim najmlađima. Kampanju smo pokrenuli  proteklog ljeta i nakon dresova od recikliranog materijala i drugih eko proizvoda, kreirali smo nešto što ima dodatnu vrijednost. Cijela priča ima i humanitarnu notu, na što smo posebno ponosni jer pomoć najpotrebitijima, zaštita slabome, ugrađena je u temeljne postulate našeg kluba. S projektom "Za bolji svit - Hajduk Split" nastavljamo, te ćemo i dalje biti kreatori  brojnih aktivnosti koje imaju za cilj aktivno djelovanje i podizanje svijesti o brizi za okoliš. Zahvaljujemo se struci na ovoj nagradi i na tome što su prepoznali i izabrali naš projekt kao najbolji u sjajnoj konkurenciji. Ovo nam je svima dodatni motiv da nastavimo djelovati u smjeru pozitivnih društvenih promjena - istaknula je članica Uprave HNK Hajduk Marinka Akrap.


22/4/2023 - 12:15 sati
Prva momčad
Foto: Emica Elveđi i Dubravka Petrić/PIXSELL