Mobile menu
Akcija ''Kuna za Hajduk'' produljena do 1. rujna

Akcija ''Kuna za Hajduk'' produljena do 1. rujna

 
15/7/2013 - 19:17 sati
Ostale vijesti

Zbog iznimnog uspjeha akcije „Kuna za Hajduk“, Carlsberg Croatia sa svojim brendom Hajdučkim pivom i HNK Hajduk odlučili su produljiti zadnji val ove akcije. Kao i do sada, zajedno s klubom dogovoreni su način i termini provedbe akcije koja retrogradno traje od 1. srpnja i završava 1. rujna 2013. godine. Nakon završetka „Kune za Hajduk“, Hajdučko pivo, u skladu sa strategijom brenda, planira pokretanje sličnog projekta lokalnog karaktera, a suradnja s HNK Hajduk nastavlja se sukladno postojećem sponzorskom ugovoru. 

- Na zadovoljstvo HNK Hajduk i svih navijača, a zbog iznimnog uspjeha akcije „Kuna za Hajduk“, Carlsberg Croatia sa svojim brendom Hajdučkim pivom i HNK Hajduk odlučili su produljiti zadnji val ove akcije. Zajedno su dogovoreni načini i termini provedbe akcije koja se retrogradno nastavlja gdje je posljednja stala, i to od 1. srpnja, traje cijeli kolovoz te završava zaključno s 1. rujnom 2013. godine. S obzirom na to da se u ovogodišnjoj akciji (travanj, svibanj i lipanj) prikupilo čak 331.286 kn za Hajduk, što predstavlja značajan porast u odnosu na prvi val ove akcije iz prošle godine, očekujemo rekordne brojke na zadovoljstvo kluba, naših navijača i Carlsberga Croatia. 

Drago nam je što uz sebe imamo ovako predanog sponzorskog partnera koji nam je prošle godine, pored već dogovorene klasične sponzorske podrške, samoinicijativno predložio akciju „Kuna za Hajduk“. Time su jasno pokazali želju i spremnost da nas snažno podrže kao partnera te dodatno pomognu u realizaciji ključnih projekata. Ujedno, najnovijim produljenjem ove akcije do 1. rujna, Carlsberg Croatia izašla je van okvira definiranih našim sponzorskim ugovorom. No, osim akcije „Kuna za Hajduk“, odnosno provedbom glavnog sponzorskog dijela ugovora, Carlsberg Croatia  se pozicionirala među najveće partnere - sponzore kluba, a u ova teška gospodarska vremena ovaj pristup iziskuje posebne pohvale. Nadamo se da će sve više poslovnih subjekata u Republici Hrvatskoj slijediti njihov primjer te da će se pridružiti Hajdukovoj „obitelji“ partnera – sponzora. Na kraju pozivam sve navijače, simpatizere i sve kojima je draga „bila boja“ da ljetne vrućine srpnja i kolovoza ublaže Hajdučkim pivom i svakom litrom doprinesu Hajduku 1kn! – izjavio je Aljoša Bašić, voditelj marketinga i prodaje HNK Hajduk.

- Kako recepturom prilagođenom preferencijama Dalmatinaca tako i marketinškom komunikacijom te imenom, Hajdučko pivo simbolično utjelovljuje vrijednosti koje se u Dalmaciji cijene generacijama. Stoga nam je posebno drago što smo upravo HNK Hajduk, kao simbol Splita i Dalmacije, odabrali za partnera u provedbi prve u nizu akcija kojima s brendom Hajdučko nastojimo doprinijeti lokalnoj zajednici. „Kuna za Hajduk“ pokazala se iznimno uspješnom zbog čega smo je i odlučili produljiti. Iskreno se nadam da će i ostale slične akcije koje planiramo u lokalnoj zajednici biti jednako dobro prihvaćene. Naravno, nakon završetka akcije 1. rujna, HNK Hajduk nastavljamo sponzorski podržavati i u sezoni 2013/2014. – izjavio je Carsten Cristensen, predsjednik Uprave Carlsberga Croatia.

Podsjetimo, uz cjelogodišnju sponzorsku podršku klubu, Carlsberg Croatia s Hajdučkim pivom akciju „Kuna za Hajduk“ pokrenula je kako bi dodatnim sredstvima pomogla klubu te navijačima omogućila neposredno sudjelovanje i doprinos radu kluba. Kuna za svaku litru prodanog Hajdučkog piva okvirno je pratila natjecateljsku sezonu od 18. srpnja do 31. prosinca 2012. te od 1. travnja 2013. do 1. srpnja 2013., a prikupljeno je ukupno 632.187 kuna.

Na službenoj Facebook stranici Hajdučkog piva ponovno je pokrenut brojač litara Hajdučkog piva odnosno brojač kuna putem kojeg navijači i ljubitelji Hajdučkog piva mogu pratiti iznos koji će se u sklopu akcije prikupljati do 1. rujna 2013.   

15/7/2013 - 19:17 sati
Ostale vijesti