
Zbog iznimnog
uspjeha akcije „Kuna za Hajduk“, Carlsberg Croatia sa svojim brendom Hajdučkim
pivom i HNK Hajduk odlučili su produljiti zadnji val ove akcije. Kao i do sada,
zajedno s klubom dogovoreni su način i termini provedbe akcije koja retrogradno
traje od 1. srpnja i završava 1. rujna 2013. godine. Nakon završetka „Kune za
Hajduk“, Hajdučko pivo, u skladu sa strategijom brenda, planira pokretanje sličnog
projekta lokalnog karaktera, a suradnja s HNK Hajduk nastavlja se sukladno
postojećem sponzorskom ugovoru.
- Na zadovoljstvo HNK
Hajduk i svih navijača, a zbog iznimnog uspjeha akcije „Kuna za Hajduk“,
Carlsberg Croatia sa svojim brendom Hajdučkim pivom i HNK Hajduk odlučili su
produljiti zadnji val ove akcije. Zajedno su dogovoreni načini i termini
provedbe akcije koja se retrogradno nastavlja gdje je posljednja stala, i to od
1. srpnja, traje cijeli kolovoz te završava zaključno s 1. rujnom 2013. godine.
S obzirom na to da se u ovogodišnjoj akciji (travanj, svibanj i lipanj) prikupilo čak
331.286 kn za Hajduk, što predstavlja značajan porast u odnosu na prvi val ove
akcije iz prošle godine, očekujemo rekordne brojke na zadovoljstvo kluba, naših
navijača i Carlsberga Croatia.
Drago
nam je što uz sebe imamo ovako predanog sponzorskog partnera koji nam je prošle
godine, pored već dogovorene klasične sponzorske podrške, samoinicijativno
predložio akciju „Kuna za Hajduk“. Time su jasno pokazali želju i spremnost da
nas snažno podrže kao partnera te dodatno pomognu u realizaciji ključnih
projekata. Ujedno, najnovijim produljenjem ove akcije do 1. rujna, Carlsberg
Croatia izašla je van okvira definiranih našim sponzorskim ugovorom. No, osim
akcije „Kuna za Hajduk“, odnosno provedbom glavnog sponzorskog dijela ugovora,
Carlsberg Croatia se pozicionirala među
najveće partnere - sponzore kluba, a u ova teška gospodarska vremena ovaj pristup
iziskuje posebne pohvale. Nadamo se da će sve više poslovnih subjekata u Republici
Hrvatskoj slijediti njihov primjer te da će se pridružiti Hajdukovoj „obitelji“
partnera – sponzora. Na kraju pozivam sve navijače, simpatizere i sve kojima je
draga „bila boja“ da ljetne vrućine srpnja i kolovoza ublaže Hajdučkim pivom i
svakom litrom doprinesu Hajduku 1kn! – izjavio je Aljoša Bašić, voditelj marketinga i prodaje HNK Hajduk.
- Kako recepturom prilagođenom
preferencijama Dalmatinaca tako i marketinškom komunikacijom te imenom, Hajdučko
pivo simbolično utjelovljuje vrijednosti koje se u Dalmaciji cijene
generacijama. Stoga nam je posebno drago što smo upravo HNK Hajduk, kao simbol
Splita i Dalmacije, odabrali za partnera u provedbi prve u nizu akcija kojima s
brendom Hajdučko nastojimo doprinijeti lokalnoj zajednici. „Kuna za Hajduk“
pokazala se iznimno uspješnom zbog čega smo je i odlučili produljiti. Iskreno
se nadam da će i ostale slične akcije koje planiramo u lokalnoj zajednici biti
jednako dobro prihvaćene. Naravno, nakon završetka akcije 1. rujna, HNK Hajduk
nastavljamo sponzorski podržavati i u sezoni 2013/2014. – izjavio je Carsten Cristensen, predsjednik Uprave
Carlsberga Croatia.
Podsjetimo, uz
cjelogodišnju sponzorsku podršku klubu, Carlsberg Croatia s Hajdučkim pivom akciju
„Kuna za Hajduk“ pokrenula je kako bi dodatnim sredstvima pomogla klubu te
navijačima omogućila neposredno sudjelovanje i doprinos radu kluba. Kuna za
svaku litru prodanog Hajdučkog piva okvirno je pratila natjecateljsku sezonu od
18. srpnja do 31. prosinca 2012. te od 1. travnja 2013. do 1. srpnja 2013., a
prikupljeno je ukupno 632.187 kuna.
Na službenoj Facebook stranici
Hajdučkog piva ponovno je pokrenut brojač
litara Hajdučkog piva odnosno brojač kuna putem kojeg navijači i ljubitelji
Hajdučkog piva mogu pratiti iznos koji će se u sklopu akcije prikupljati do 1.
rujna 2013.



