Danas je u Bijelom salonu stadiona u Poljudu održana svečana konferencija za medije povodom predstavljanja novog, 29. co-branding poslovnog partnera HNK Hajduk, tvrtke Tjestenina Cetina.
Novi co-brand projekt Odjela marketinga HNK Hajduk, Tjesteninu Cetina predstavili su direktor marketinga i prodaje HNK Hajduk Aljoša Bašić, izvršni direktor Tjestenine Cetina Milan Ora te direktor prodaje Tjestenine Cetina Ivica Govorko.
- Spajamo naš brend sa slavnim brendom iz svijeta tjestenine. Tvornica Cetina Omiš jedna je od najstarijih u bivšoj državi, datira iz 1922., dakle nije puno mlađi brend od Hajduka. Predstavljamo tjesteninu u obliku Hajdukova grba, zatim mala slova i brojke za juhu, fusile, mala svrdla i špagete - kazao je u uvodu Aljoša Bašić.
- Ovo je priča o dva stogodišnjaka. Od svog osnutka podržavamo Hajduk, a u arhivi smo pronašli slike sa Starog placa na kojem se vidi da je Tjestenina Cetina bila jedan od sponzora Hajduka. Razvijamo se zahvaljujući kvalitetnom proizvodu, od duruma, najkvalitetnije pšenice, a proces sušenja traje od 12 do 17 sati, što daje specifičan okus i visoku kvalitetu. U Hajdukovu tjesteninu pretočili smo sve naše vrijednosti kao proizvod te ljubav, dišpet, tradiciju i vjernost - rekao je Milan Ora.
- Ušli smo u projekt kako bismo Hajduku dali kvalitetan proizvod po jako povoljnoj cijeni, da bude približen svim našim vjernim potrošačima. Hajduk će uz postojeći brend Cetina odmah dobiti svoje mjesto na policama - za kraj je dodao Ivica Govorko.
Opširnije pogledajte u videoprilogu.